Damašský oltár
Napísané: Pi Nov 04, 2016 18:01
1 Januv 4:18 Bázne nieto v láske, ale dokonalá láska vyháňa bázeň, pretože bázeň má trápenie, a ten, kto sa bojí, nie je dokonaný v láske.
Nebudem uvádzať celý text 2 Kral.16 kap. Pokúsim sa prvú čásť kap.opísať vlastnými slovami.
V Judsku kraľoval kráľ Achaz bol to veľmi bezbožný kráľ a Boh oprávnene takýchto kráľov trestal vojnou.Poslal proti judském kráľovi izraelského a sýrskeho kráľa.
Achaz v strachu s týchto dvoch kráľov poslal poslov k asýrskemu kráľovi o pomoc a pslal mu aj dar striebro a zlato z domu Hospodinovho.
Potom sa stetol Achaz s asýrskym kráľom v Damašku .
Keďže je tento odstavec dôležitý uvádzam ho z Písma:
10 A kráľ Achaz išiel vústrety Tiglat-pilezerovi, assýrskemu kráľovi, do Damašku a videl oltár, ktorý bol v Damašku. Vtedy poslal kráľ Achaz ku kňazovi Uriášovi podobu oltára a jeho vzor podľa všetkého toho, jako bol spravený.
11 A kňaz Uriáš vystavil oltár podľa všetkého toho, čo poslal kráľ Achaz z Damašku, tak urobil kňaz Uriáš, kým neprišiel kráľ Achaz z Damašku.
12 Potom prišiel kráľ z Damašku a videl oltár, a kráľ pristúpiac postavil sa nad oltár a obetoval na ňom.
13 A pálil svoju zápalnú obeť a svoju obilnú obeť, lial svoju liatu obeť a kropil krv svojich pokojných obetí na oltár.
14 A medený oltár, ktorý bol pred Hospodinom, preniesol z prednej strany domu, zpomedzi oltára a zpomedzi domu Hospodinovho, a postavil ho po boku oltára na sever.
15 A kráľ Achaz prikázal kňazovi Uriášovi povediac: Na veľkom oltári obetuj zápalnú obeť rannú a obilnú obeť večernú a zápalnú obeť kráľovu a jeho obilnú obeť ako aj zápalnú obeť všetkého ľudu zeme a ich obilnú obeť a ich liate obeti a všetku krv zápalnej obeti a všetku krv bitnej obeti naň budeš kropiť, ale medený oltár bude mne, dopytovať sa Boha.
16 A kňaz Uriáš urobil všetko tak, ako prikázal kráľ Achaz.
17 A kráľ Achaz osekal doštice podstavcov a odstránil s nich s vrchu umyvák a složil more s medených volov, ktoré boly pod ním, a položil ho na kamennú dlažbu.
18 I strešinu na sobotu, ktorú boli postavili v dome, i kráľovo vchodište zvonku preložil do domu Hospodinovho zo strachu pred assýrskym kráľom.
Kráľ Achaz stratil vieru v moc izraelského Boha a začal veriť že asýrský bohovia
majú väčšiu moc, preto zo strachu pred asýrskym kráľom sa snažil prispôsobiť izraelskú bohoslužbu pohanskej bohoslužbe asýrskeho kráľa
Tento príbeh sa dá aplikovať na dnešnú dobu v tom, že protestanske ekumenicko satanistické církve sa snažia
na doporučenia pápeža ubytovávať mohamedánov – satanistov.
Registrované protestanské církve to robia zo strachu ,aby neboli obvinení z netolerancie ,xenofobie a hlavne majú strach z reštrikcii zo strany štátu.
Kresťania z protestantských církvi ignorujú viaceré varovania z Biblie,že sa nemáme spolčovať s neveriacimi a najme nie s mohamedánskými stanistami.
14 Neťahajte cudzieho jarma s neveriacimi. Lebo čo má spoločného spravedlivosť s neprávosťou? Alebo jaké je obecenstvo svetla s temnosťou?
15 A jaký súhlas Krista s Beliálom? Alebo jaký má podiel verný s neverným?
16 A jaká je shoda medzi chrámom Božím a medzi modlami? Lebo veď vy ste chrámom živého Boha, jako povedal Bôh: Budem bývať v nich a prechádzať sa, a budem ich Bohom, a oni mi budú ľudom.
17 Preto vyjdite zpomedzi nich a oddeľte sa, hovorí Pán: a nedotýkajte sa nečistého, a ja vás prijmem
18 a budem vám za Otca, a vy mi budete za synov a za dcéry, hovorí Pán, všemohúci.
Nebudem uvádzať celý text 2 Kral.16 kap. Pokúsim sa prvú čásť kap.opísať vlastnými slovami.
V Judsku kraľoval kráľ Achaz bol to veľmi bezbožný kráľ a Boh oprávnene takýchto kráľov trestal vojnou.Poslal proti judském kráľovi izraelského a sýrskeho kráľa.
Achaz v strachu s týchto dvoch kráľov poslal poslov k asýrskemu kráľovi o pomoc a pslal mu aj dar striebro a zlato z domu Hospodinovho.
Potom sa stetol Achaz s asýrskym kráľom v Damašku .
Keďže je tento odstavec dôležitý uvádzam ho z Písma:
10 A kráľ Achaz išiel vústrety Tiglat-pilezerovi, assýrskemu kráľovi, do Damašku a videl oltár, ktorý bol v Damašku. Vtedy poslal kráľ Achaz ku kňazovi Uriášovi podobu oltára a jeho vzor podľa všetkého toho, jako bol spravený.
11 A kňaz Uriáš vystavil oltár podľa všetkého toho, čo poslal kráľ Achaz z Damašku, tak urobil kňaz Uriáš, kým neprišiel kráľ Achaz z Damašku.
12 Potom prišiel kráľ z Damašku a videl oltár, a kráľ pristúpiac postavil sa nad oltár a obetoval na ňom.
13 A pálil svoju zápalnú obeť a svoju obilnú obeť, lial svoju liatu obeť a kropil krv svojich pokojných obetí na oltár.
14 A medený oltár, ktorý bol pred Hospodinom, preniesol z prednej strany domu, zpomedzi oltára a zpomedzi domu Hospodinovho, a postavil ho po boku oltára na sever.
15 A kráľ Achaz prikázal kňazovi Uriášovi povediac: Na veľkom oltári obetuj zápalnú obeť rannú a obilnú obeť večernú a zápalnú obeť kráľovu a jeho obilnú obeť ako aj zápalnú obeť všetkého ľudu zeme a ich obilnú obeť a ich liate obeti a všetku krv zápalnej obeti a všetku krv bitnej obeti naň budeš kropiť, ale medený oltár bude mne, dopytovať sa Boha.
16 A kňaz Uriáš urobil všetko tak, ako prikázal kráľ Achaz.
17 A kráľ Achaz osekal doštice podstavcov a odstránil s nich s vrchu umyvák a složil more s medených volov, ktoré boly pod ním, a položil ho na kamennú dlažbu.
18 I strešinu na sobotu, ktorú boli postavili v dome, i kráľovo vchodište zvonku preložil do domu Hospodinovho zo strachu pred assýrskym kráľom.
Kráľ Achaz stratil vieru v moc izraelského Boha a začal veriť že asýrský bohovia
majú väčšiu moc, preto zo strachu pred asýrskym kráľom sa snažil prispôsobiť izraelskú bohoslužbu pohanskej bohoslužbe asýrskeho kráľa
Tento príbeh sa dá aplikovať na dnešnú dobu v tom, že protestanske ekumenicko satanistické církve sa snažia
na doporučenia pápeža ubytovávať mohamedánov – satanistov.
Registrované protestanské církve to robia zo strachu ,aby neboli obvinení z netolerancie ,xenofobie a hlavne majú strach z reštrikcii zo strany štátu.
Kresťania z protestantských církvi ignorujú viaceré varovania z Biblie,že sa nemáme spolčovať s neveriacimi a najme nie s mohamedánskými stanistami.
14 Neťahajte cudzieho jarma s neveriacimi. Lebo čo má spoločného spravedlivosť s neprávosťou? Alebo jaké je obecenstvo svetla s temnosťou?
15 A jaký súhlas Krista s Beliálom? Alebo jaký má podiel verný s neverným?
16 A jaká je shoda medzi chrámom Božím a medzi modlami? Lebo veď vy ste chrámom živého Boha, jako povedal Bôh: Budem bývať v nich a prechádzať sa, a budem ich Bohom, a oni mi budú ľudom.
17 Preto vyjdite zpomedzi nich a oddeľte sa, hovorí Pán: a nedotýkajte sa nečistého, a ja vás prijmem
18 a budem vám za Otca, a vy mi budete za synov a za dcéry, hovorí Pán, všemohúci.