Pomoc List Hebrejom

Otázky, odpovede, výklady, postrehy, názory...
BigK
Príspevky: 3
Dátum registrácie: Ut Sep 13, 2016 20:17

Pomoc List Hebrejom

Príspevok od používateľa BigK »

Prosím o pomoc. Asi sa zbláznim. Ak sa mýlim vyvedte ma prosím z omylu, za múdre odpovede ďakujem. Som znovuzrodený veriaci, mám Kristove svedectvo a krátko študujem Písmo sväté. Ide o toto: List Hebrejom kap.10 verš26\27 ,,Lebo ak dobrovoľne páchame hriechy aj potom, keď sme poznali pravdu, potom už niet obety za hriechy, ale naopak, iba hrozné očakávanie súdu a páľava ohňa, ktorý strávi protivníkov." ... Znamená to že ak mi už bolo raz odpustené a ja som po znovuzrodení zhrešil pre mňa už len peklo? Každý občas zhreší tak ako to je ? List Hebrejom kap.6 verš 4\5\6\7\8 ,,veď nie je možné, aby tí, čo už raz boli osvietení a okúsili nebeský dar, tí čo sa stali účastníkmi Ducha Svätého, zakúsili dobré Božie slovo a sily budúceho veku a potom odpadli , aby sa znova obnovili pokáním, pretože v sebe znova križujú Božieho Syna a vystavujú ho na posmech. Aj zem, ktorá pije dážď, čo na ňu často padá, a rodí užitočnú bylinu pre tých, ktorí ju obrábajú, dostávajú požehnanie od Boha. Ak však rodí tŕnie a bodľač, je zavrhnutá a blízka kliatbe. Nakoniec bude spálená" ..
Takže znamená to že keď som znovuzrodený čaká na mňa peklo ak som zhrešil lebo pre mňa už niet obety za hriechy zároveň sa nemôžem obnoviť pokáním lebo už mi bolo ofpustené v čase keď som sa obrátil a ďalším by som vystavil Ježiša na posmech? Aj keď som celý čas mal v srdci vieru a od viery som neodpadol milujem Boha od obrátenia celý čas tak prosím pomôžte mi vysvetlite čomu nechápem. Hovorí sa že do knihy života sa zapíše meno človeka v momente keď prijíme Ježiša tak prosím o vysvetlenie a útechu že niesom zatratený a je pre mňa nádej na spásu. Vážne mi nepomôže ani pokánie ktoré som konal? Je šanca podľa toho textu pre znovuzdrodených osvietených ktorí zhrešili?

Používateľov profilový obrázok
pavel
Príspevky: 577