11 A od toho času, keď bude odstránená ustavičná obeť, aby na jej miesto bola daná pustošiaca ohavnosť, bude tisíc dvesto deväťdesiat dní.
12 Blahoslavený ten, kto čaká a dospeje ku dňom tisíc tristo tridsaťpäť.
Kto by bol taký dobrý a vysvetlil mi o aký čas sa jedná ?
8 A ja, keď som to počul, a nerozumel som tomu, povedal som: Môj pane, čo bude po tom po všetkom?
9 A riekol: Idi, Danielu, lebo slová sú zavrené a zapečatené až do času konca.
10 Mnohí budú čistení a bielení a zkúšaní jako v ohni. A bezbožní budú páchať bezbožnosť, a nebudú rozumieť niktorí bezbožní, ale rozumní budú rozumieť.
11 A od toho času, keď bude odstránená ustavičná obeť, aby na jej miesto bola daná pustošiaca ohavnosť, bude tisíc dvesto deväťdesiat dní.
12 Blahoslavený ten, kto čaká a dospeje ku dňom tisíc tristo tridsaťpäť.
13 A ty iď ku koncu a budeš odpočívať a vstaneš ku svojmu losu pri konci tých dní.
Otázka na 12 kap.proroka Daniela
Re: Otázka na 12 kap.proroka Daniela
Rozhodne sa nejedná o 8 kap.proroka Daniela pretože v tomto prípade bola zastavená ustavičná obeť na 2300 dní.
čo potvrdzuje následovná čásť Písma:
„10 Zmohutnel až po nebeské vojsko a zvrhol niektorých z toho vojska na zem i niektoré z hviezd a pošliapal ich.
11 Áno, zmohutnel tak, že sa odvážil až po knieža toho vojska a od neho bola odňatá ustavičná obeť, a zvrhnutý bol príbytok jeho svätyne.
12 A roh si dal vojsko proti ustavičnej obeti v neprávosti a hodil pravdu na zem a robil, čo chcel, a darilo sa mu.
13 A počul som hovoriť jedného svätého, a riekol jeden iný svätý istému, tomu, ktorý to hovoril: Dokedy ide to videnie o ustavičnej obeti a o tej pustošiacej neprávosti, dokedy budú vydané i svätyňa i vojsko na pošliapanie?
14 A povedal mi: Až bude dva tisíce tristokrát večer a ráno, potom bude ospravedlnená svätyňa.“
V desiatom verši sa hovorí, že zmohutnel až po nebeské vojsko a zvrhol niektorých z toho vojska na zem, i niektoré z hviezd a pošliapal ich. Všetci vieme, že v chráme prebýval Boh, a že kňazi boli Božími svätoslužobníkmi.
Jedenásty verš jasne ukazuje, kto bol kniežaťom toho vojska, že to bol samotný Mesiáš.
V dvanástom sa hovorí, že roh dal vojsko proti ustavičnej obeti.Keď Antioch opanoval Judsko, bola zastavená ustavičná obeť a v chráme sa prevádzali helenistické rituály.
V štrnástom verši sa hovorí, že pustošiaca neprávosť v Judsku trvala 2300 večerov a rán, to znamená zhruba šesť rokov a štyri mesiace. Keď sa Judovi Makabejskému podarilo poraziť Antiochove vojsko, potom bola služba v chráme obnovená, vrátane ustavičnej obete.
Som rád, že bola spísaná prvá a druhá kniha Makabejských, pretože bez týchto kníh, by sa len ťažko dalo porozumieť deviatemu až štrnástemu veršu z ôsmej kapitoly proroka Daniela.
čo potvrdzuje následovná čásť Písma:
„10 Zmohutnel až po nebeské vojsko a zvrhol niektorých z toho vojska na zem i niektoré z hviezd a pošliapal ich.
11 Áno, zmohutnel tak, že sa odvážil až po knieža toho vojska a od neho bola odňatá ustavičná obeť, a zvrhnutý bol príbytok jeho svätyne.
12 A roh si dal vojsko proti ustavičnej obeti v neprávosti a hodil pravdu na zem a robil, čo chcel, a darilo sa mu.
13 A počul som hovoriť jedného svätého, a riekol jeden iný svätý istému, tomu, ktorý to hovoril: Dokedy ide to videnie o ustavičnej obeti a o tej pustošiacej neprávosti, dokedy budú vydané i svätyňa i vojsko na pošliapanie?
14 A povedal mi: Až bude dva tisíce tristokrát večer a ráno, potom bude ospravedlnená svätyňa.“
V desiatom verši sa hovorí, že zmohutnel až po nebeské vojsko a zvrhol niektorých z toho vojska na zem, i niektoré z hviezd a pošliapal ich. Všetci vieme, že v chráme prebýval Boh, a že kňazi boli Božími svätoslužobníkmi.
Jedenásty verš jasne ukazuje, kto bol kniežaťom toho vojska, že to bol samotný Mesiáš.
V dvanástom sa hovorí, že roh dal vojsko proti ustavičnej obeti.Keď Antioch opanoval Judsko, bola zastavená ustavičná obeť a v chráme sa prevádzali helenistické rituály.
V štrnástom verši sa hovorí, že pustošiaca neprávosť v Judsku trvala 2300 večerov a rán, to znamená zhruba šesť rokov a štyri mesiace. Keď sa Judovi Makabejskému podarilo poraziť Antiochove vojsko, potom bola služba v chráme obnovená, vrátane ustavičnej obete.
Som rád, že bola spísaná prvá a druhá kniha Makabejských, pretože bez týchto kníh, by sa len ťažko dalo porozumieť deviatemu až štrnástemu veršu z ôsmej kapitoly proroka Daniela.
- javen
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: Št Máj 24, 2012 7:20
- Bydlisko: Spišské Tomášovce
- Kontaktovať používateľa:
Re: Otázka na 12 kap.proroka Daniela
Kód: Vybrať všetko
Pre rudinec: Som rád, že bola spísaná prvá a druhá kniha Makabejských, pretože bez týchto kníh, by sa len ťažko dalo porozumieť deviatemu až štrnástemu veršu z ôsmej kapitoly proroka Daniela.