Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
Na krestaninfo je evanjelium rozoberané veľa krát.
Avšak malokto sa orientuje v čase v ktorom žijeme.
Zo správ vidíme že sa chystá vojna, ale nikto ju nevie biblicky zaradiť aj keď Biblia o nej
hovorí.
P.J.Kristus hovorí o Jeruzaleme, že nepoznalo čas svojho navštívenia.
Všetci vieme ako Jeruzalem dopadol:
A je to pre nás čo žijemme na konci časov varovaním.
19 Aj máme pevnejšie slovo prorocké, a dobre robíte, že máte naň obrátený svoj pozor …..
Pán Ježíš povedal svojim učenníkom proroctvo o zničení Jeruzalema a súčastne im aj povedal
čo majú robiť, aby si zachránili život.
Lukáš 21:
20 A keď uvidíte Jeruzalem, že je obkľúčený vojskami, vtedy vedzte, že sa priblížilo jeho spustošenie.
21 A vtedy tí, ktorí budú v Judsku, nech utekajú na vrchy, a ktorí v jeho strede, nech vyjdú, a ktorí na poliach, nech nevchádzajú do neho.
22 Lebo to budú dni pomsty, aby sa naplnilo všetko, čo je napísané.
23 Ale beda tehotným a tým, ktoré budú kojiť v tých dňoch. Lebo bude veľká tieseň v tej zemi, a hnev bude na tomto ľude,
24 a budú padať ostrím meča a zajatí zavedení budú medzi všetky národy …
Keď rímsky senátor Vespasian bol poverený potlačením povstania v Judsku, vzal si na túto výpravu
aj Jzefa Flávia aby podrobne zapísal celé toto vojenské ťaženie.
Tak vznikla kniha s názvom: Židovská vojna v ktorej je podrobne opísaná celá udalosť.
Ešte pred Vespasianom cisár poveril rímskeho miestodržiteľa v Sýrii potlačiť túto vzburu v Judsku.
Ten so svojimi légiami pritiahol k Jeruzalemu a obľahol mesto.
Keď v určený deň malo začať dobývanie mesta veliteľ vojska náhle zmenil svoje rozhodnutie a prikázal
odtiahnúť od Jeruzalema. Toto rozhodnutie veliteľa bolo mu vnútené od nášho Pána nato,aby dal možnosť tým svojim služobníkom ,ktorí mu uverili zachrániť si život.Takto bol vytvorený časový úsek,kedy mali možnosť kresťania opustiť Jeruzalem pred tým, než prišiel Titus so svojim vojskom.
Pánove slová: 20 A keď uvidíte Jeruzalem, že je obkľúčený vojskami, vtedy vedzte, že sa priblížilo jeho spustošenie.
21 A vtedy tí, ktorí budú v Judsku, nech utekajú na vrchy, a ktorí v jeho strede, nech vyjdú, a ktorí na poliach, nech nevchádzajú do neho.
Bolo to ťažké rozhodovanie, mnohí kresťania mali v Jeruzaleme postavené domi a dielne svoje živobitie a
všetko to opustili v dôvere ,že Panove slová sa vyplnia: 22 Lebo to budú dni pomsty, aby sa naplnilo všetko, čo je napísané.
Keď Vespasian chcel tiahnúť na Jeruzalém zastihla ho správa o tom,že bol senátom zvolený za cisára a tak sa vrátil do Ríma.Celé vojenské ťaženie do Judska dokončil jeho syn Titus v roku 70 nášho
letopočtu. Jeruzalem zrovnal zo zemou,veľa židov povraždil a z ostatných urobil otrokov, tak jako predpovedal P.Ježíš.
2 Peter 1
19 Aj máme pevnejšie slovo prorocké, a dobre robíte, že máte naň obrátený svoj pozor
Avšak malokto sa orientuje v čase v ktorom žijeme.
Zo správ vidíme že sa chystá vojna, ale nikto ju nevie biblicky zaradiť aj keď Biblia o nej
hovorí.
P.J.Kristus hovorí o Jeruzaleme, že nepoznalo čas svojho navštívenia.
Všetci vieme ako Jeruzalem dopadol:
A je to pre nás čo žijemme na konci časov varovaním.
19 Aj máme pevnejšie slovo prorocké, a dobre robíte, že máte naň obrátený svoj pozor …..
Pán Ježíš povedal svojim učenníkom proroctvo o zničení Jeruzalema a súčastne im aj povedal
čo majú robiť, aby si zachránili život.
Lukáš 21:
20 A keď uvidíte Jeruzalem, že je obkľúčený vojskami, vtedy vedzte, že sa priblížilo jeho spustošenie.
21 A vtedy tí, ktorí budú v Judsku, nech utekajú na vrchy, a ktorí v jeho strede, nech vyjdú, a ktorí na poliach, nech nevchádzajú do neho.
22 Lebo to budú dni pomsty, aby sa naplnilo všetko, čo je napísané.
23 Ale beda tehotným a tým, ktoré budú kojiť v tých dňoch. Lebo bude veľká tieseň v tej zemi, a hnev bude na tomto ľude,
24 a budú padať ostrím meča a zajatí zavedení budú medzi všetky národy …
Keď rímsky senátor Vespasian bol poverený potlačením povstania v Judsku, vzal si na túto výpravu
aj Jzefa Flávia aby podrobne zapísal celé toto vojenské ťaženie.
Tak vznikla kniha s názvom: Židovská vojna v ktorej je podrobne opísaná celá udalosť.
Ešte pred Vespasianom cisár poveril rímskeho miestodržiteľa v Sýrii potlačiť túto vzburu v Judsku.
Ten so svojimi légiami pritiahol k Jeruzalemu a obľahol mesto.
Keď v určený deň malo začať dobývanie mesta veliteľ vojska náhle zmenil svoje rozhodnutie a prikázal
odtiahnúť od Jeruzalema. Toto rozhodnutie veliteľa bolo mu vnútené od nášho Pána nato,aby dal možnosť tým svojim služobníkom ,ktorí mu uverili zachrániť si život.Takto bol vytvorený časový úsek,kedy mali možnosť kresťania opustiť Jeruzalem pred tým, než prišiel Titus so svojim vojskom.
Pánove slová: 20 A keď uvidíte Jeruzalem, že je obkľúčený vojskami, vtedy vedzte, že sa priblížilo jeho spustošenie.
21 A vtedy tí, ktorí budú v Judsku, nech utekajú na vrchy, a ktorí v jeho strede, nech vyjdú, a ktorí na poliach, nech nevchádzajú do neho.
Bolo to ťažké rozhodovanie, mnohí kresťania mali v Jeruzaleme postavené domi a dielne svoje živobitie a
všetko to opustili v dôvere ,že Panove slová sa vyplnia: 22 Lebo to budú dni pomsty, aby sa naplnilo všetko, čo je napísané.
Keď Vespasian chcel tiahnúť na Jeruzalém zastihla ho správa o tom,že bol senátom zvolený za cisára a tak sa vrátil do Ríma.Celé vojenské ťaženie do Judska dokončil jeho syn Titus v roku 70 nášho
letopočtu. Jeruzalem zrovnal zo zemou,veľa židov povraždil a z ostatných urobil otrokov, tak jako predpovedal P.Ježíš.
2 Peter 1
19 Aj máme pevnejšie slovo prorocké, a dobre robíte, že máte naň obrátený svoj pozor
Re: Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
Admin mi zrušil článok: Prvý námestník diabla s odôvodnením, že politika na tento web nepatrí.
A ja sa pýtam, či sa kresťania zujímali o politiku, keď kresťania poznali proroctvo o zničeni Jeruzalema.
Kresťania sa museli zujimať o tom , ako rimsky senát rozhodol o potlačení povstania v Judsku preto, že
poznali , že sa blíži jeho naplnenie.
Teraz sa chystá veĺka vojna a my sa máme len prizerať ako sa blíži záhuba mnohých ĺudi.
Proroctvá sú nato, aby nás Boh varoval pred tým čo sa bude diať.
A my sme povinní o tom informovať.
A ja sa pýtam, či sa kresťania zujímali o politiku, keď kresťania poznali proroctvo o zničeni Jeruzalema.
Kresťania sa museli zujimať o tom , ako rimsky senát rozhodol o potlačení povstania v Judsku preto, že
poznali , že sa blíži jeho naplnenie.
Teraz sa chystá veĺka vojna a my sa máme len prizerať ako sa blíži záhuba mnohých ĺudi.
Proroctvá sú nato, aby nás Boh varoval pred tým čo sa bude diať.
A my sme povinní o tom informovať.
Re: Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
Zjavne si "Židovskú vojnu nečítal".rudinec napísal: Keď rímsky senátor Vespasian bol poverený potlačením povstania v Judsku, vzal si na túto výpravu
aj Jzefa Flávia aby podrobne zapísal celé toto vojenské ťaženie.
Tak vznikla kniha s názvom: Židovská vojna v ktorej je podrobne opísaná celá udalosť.
Josephus Flavius bol obráncom mesta Jotapata, po jeho páde "ľsťou" nespáchal sebevraždu ako ostatní lídri povstania, ale radšej padol do rímskeho zajatia. .
Odporúčam opatrnejšie voliť zdroje, z ktorých cituješ(kopíruješ).
Re: Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
Zjavne si "Židovskú vojnu nečítal".
Josephus Flavius bol obráncom mesta Jotapata, po jeho páde "ľsťou" nespáchal sebevraždu ako ostatní lídri povstania, ale radšej padol do rímskeho zajatia. .
Židovsku vojnu som čítal dva krát
Každý sa pri čítaní sústredíme na niečo iné.
Josephus Flavius bol obráncom mesta Jotapata, po jeho páde "ľsťou" nespáchal sebevraždu ako ostatní lídri povstania, ale radšej padol do rímskeho zajatia. .
Židovsku vojnu som čítal dva krát
Každý sa pri čítaní sústredíme na niečo iné.
Re: Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
Odporúčam opatrnejšie voliť zdroje, z ktorých cituješ(kopíruješ).[/quote]
Flavius Iosephus alebo alebo alebo (* 37 Jeruzalem– † okolo 100 Rím), pôvodným menom bol židovský kňaz, ktorý zanechal významné poznámky o prvej židovskej vojne v rokoch 66. Svoje meno si Iosephus pribral podľa rodového mena cisára Vespaziána.
Život
Informácie o svojom živote nám Jozef poskytol sám vo svojom autobiografickom diele. Narodil sa v kňazskej židovskej rodine, ktorej korene vychádzali z rodu Hasmonejcov. Bol vynikajúcim študentom náboženských otázok a už vo veku 14 rokov sa ho na niektoré otázky pýtal jeruzalemský veľkňaz. Ako 16 ročný sa spojil s asketickým pustovníkomBannom. V roku 57 sa vrátil späť do Jeruzalema, a pridal sa na stranu farizejov. V Judskuvtedy panovalo stále silnejšie napätie nielen medzi Židmi a Rímom, ale aj medzi Židmi samotnými. Keď v roku 64 rímsky prokurátor v Judsku poslal niekoľko kňazov v okovách do Ríma, vydal sa Jozef s delegáciou za ich prepustenie k Nerovmu cisárskemu dvoru. Jeho misia bola úspešná aj vďaka cisárovej manželke Poppei, ktorá sa jeho prípadu ujala.
Pri jeho návrate začínalo v Judsku veľké národné povstanie. V roku 66 Júda Galilejský obsadil pevnosť Antoniu a Jozef s ďalšími kňazmi sa pridali na stranu bojovníkov za nezávislosť. Vzápätí bol Jozef poslaný do Galileje, aby ju pripravil na vojnu, opevnil a nazbieral brannú silu. Na jeho stranu sa pridali židovské mestá, ale mestá s prevažnou väčšinou gréckych obyvateľov sa mu nepodarilo získať. Nakoniec sa opevnil v Jotapate, ktorá však bola Rímanmi dobytá. Jozefa zajali, ale keďže vojvodcovi Vespaziánovi predpovedal, že sa stane cisárom, zostal nažive. Jeho predpoveď sa naplnila krátko po Neronovej samovražde. Jozef zostal v rímskom tábore ako rukojemník a bol prítomný pri dobývaní Jeruzalema pod velením Vespasiánovho syna Tita. Jeruzalem padol v roku 70.
Josefus bol odvedený do Ríma, kde ho oslobodili, vykázali mu penziu a ubytovanie na cisárove útraty. Jozef vtedy prijal po cisárovi meno Flavius. Odvtedy je v latinskom svete známy ako Flavius Iosephus. Aj keď zostal v službách Ríma a svojim deťom dal pohanské mená (Hyrkán, Iustus, Agrippa), zostal vždy verný svojmu židovskému pôvodu a venoval sa písaniu diel, v ktorých obhajoval židovskú vieru a tradície
Jozef zostal v rímskom tábore ako rukojemník a bol prítomný pri dobývaní Jeruzalema pod velením Vespasiánovho syna Tita. Jeruzalem padol v roku 70.
Wikipedia
Flavius Iosephus alebo alebo alebo (* 37 Jeruzalem– † okolo 100 Rím), pôvodným menom bol židovský kňaz, ktorý zanechal významné poznámky o prvej židovskej vojne v rokoch 66. Svoje meno si Iosephus pribral podľa rodového mena cisára Vespaziána.
Život
Informácie o svojom živote nám Jozef poskytol sám vo svojom autobiografickom diele. Narodil sa v kňazskej židovskej rodine, ktorej korene vychádzali z rodu Hasmonejcov. Bol vynikajúcim študentom náboženských otázok a už vo veku 14 rokov sa ho na niektoré otázky pýtal jeruzalemský veľkňaz. Ako 16 ročný sa spojil s asketickým pustovníkomBannom. V roku 57 sa vrátil späť do Jeruzalema, a pridal sa na stranu farizejov. V Judskuvtedy panovalo stále silnejšie napätie nielen medzi Židmi a Rímom, ale aj medzi Židmi samotnými. Keď v roku 64 rímsky prokurátor v Judsku poslal niekoľko kňazov v okovách do Ríma, vydal sa Jozef s delegáciou za ich prepustenie k Nerovmu cisárskemu dvoru. Jeho misia bola úspešná aj vďaka cisárovej manželke Poppei, ktorá sa jeho prípadu ujala.
Pri jeho návrate začínalo v Judsku veľké národné povstanie. V roku 66 Júda Galilejský obsadil pevnosť Antoniu a Jozef s ďalšími kňazmi sa pridali na stranu bojovníkov za nezávislosť. Vzápätí bol Jozef poslaný do Galileje, aby ju pripravil na vojnu, opevnil a nazbieral brannú silu. Na jeho stranu sa pridali židovské mestá, ale mestá s prevažnou väčšinou gréckych obyvateľov sa mu nepodarilo získať. Nakoniec sa opevnil v Jotapate, ktorá však bola Rímanmi dobytá. Jozefa zajali, ale keďže vojvodcovi Vespaziánovi predpovedal, že sa stane cisárom, zostal nažive. Jeho predpoveď sa naplnila krátko po Neronovej samovražde. Jozef zostal v rímskom tábore ako rukojemník a bol prítomný pri dobývaní Jeruzalema pod velením Vespasiánovho syna Tita. Jeruzalem padol v roku 70.
Josefus bol odvedený do Ríma, kde ho oslobodili, vykázali mu penziu a ubytovanie na cisárove útraty. Jozef vtedy prijal po cisárovi meno Flavius. Odvtedy je v latinskom svete známy ako Flavius Iosephus. Aj keď zostal v službách Ríma a svojim deťom dal pohanské mená (Hyrkán, Iustus, Agrippa), zostal vždy verný svojmu židovskému pôvodu a venoval sa písaniu diel, v ktorých obhajoval židovskú vieru a tradície
Jozef zostal v rímskom tábore ako rukojemník a bol prítomný pri dobývaní Jeruzalema pod velením Vespasiánovho syna Tita. Jeruzalem padol v roku 70.
Wikipedia
Re: Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
Neviem prečo to sem lepíš. Veď ako si hovoril, Židovskú vojnu si čítal až dvakrát, musíš dobre vedieť ako to bolo s Josefom Flaviom.
Re: Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
Vyzerá to tak, že veĺká vojna na strednom východe bude.
Modlime sa, aby nebola aj v Eúrope.
Modlime sa, aby nebola aj v Eúrope.
- pavel
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: Po Okt 04, 2010 17:00
- Bydlisko: bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kde sa ohohrá 3 sv.vojna:Európa alebo stredný východ ?
3 svetová vojna je hrozbou už desaťročia. Treba si však uvedomiť, že Prvá a Druhá sa svetovou nazýva neprávom. Najmä Prvá a z väčšej časti aj Druhá prebiehala viac menej v Európe. Terajšia hrozba však prichádza z blízkeho východu, z oblasti kde je zasľúbená zem.
Čo to znamená pre veriacich a čo pre neveriacich?
O Izraeli Boh hovorí skrze proroka:
Zachariáš 2:8 Lebo takto hovorí Hospodin Zástupov: Po sláve ma poslal k národom, ktoré vás olupovaly; lebo ten, kto sa vás dotýka, dotýka sa zrenice jeho oka.
Už ste sa niekedy nedopatrením dotkli zreničky vo vašom oku? Skúste to... Zuby sú oproti tomu nič.
Takže hrozba je to nanajvýš reálna, pokiaľ niekto do tohoto konfliktu zatiahne aj Izrael. Ničmenej, veriaci sa nemá čoho báť. Veď jeho vlasť nieje tu na zemi a budúcnosť má u Pána Ježiša istú...
Čo to znamená pre veriacich a čo pre neveriacich?
O Izraeli Boh hovorí skrze proroka:
Zachariáš 2:8 Lebo takto hovorí Hospodin Zástupov: Po sláve ma poslal k národom, ktoré vás olupovaly; lebo ten, kto sa vás dotýka, dotýka sa zrenice jeho oka.
Už ste sa niekedy nedopatrením dotkli zreničky vo vašom oku? Skúste to... Zuby sú oproti tomu nič.
Takže hrozba je to nanajvýš reálna, pokiaľ niekto do tohoto konfliktu zatiahne aj Izrael. Ničmenej, veriaci sa nemá čoho báť. Veď jeho vlasť nieje tu na zemi a budúcnosť má u Pána Ježiša istú...